I løbet af efteråret afholder vi en række korte webinarer (af ca. 30 minutters varighed), som fokuserer på udvalgte arbejdsprocesser, som kan effektiviseres med brug af Tracelink.
Tirsdag 20. oktober kl. 13: Produktion til færdigvarelager med styklister
Onsdag 4. november kl. 13: Ordreproduktion direkte til kunden med styklister
Torsdag 19. november kl. 13: Brug af kontrolpanelet - tips og tricks
Kunder
Med Modir kan du give dine kunder direkte adgang til deres egne ordrer i systemet som eksterne brugere. Det betyder, at de kan følge status, se dokumentation og holde sig opdateret – helt uden at kontakte dig. Du bestemmer selv, hvilke oplysninger de må se, og hvilke funktioner de kan bruge. Hvis du ønsker det, kan kunderne også selv oprette nye lakopgaver, som værkstedet efterfølgende planlægger og udfører. Det giver en mere fleksibel og effektiv arbejdsgang for både dig og kunden.
Kernefunktioner
Med Kundeadgang får du:
Statusoverblik – kunden kan følge med i, hvor langt deres ordre er i processen.
Ordreoprettelse – hvis du tillader det, kan kunden selv oprette nye ordrer direkte i systemet.
Chatfunktion – kunden kan kommunikere med dig via Modirs indbyggede chat – hurtigt og nemt.
Automatiske notifikationer – kunden modtager besked, når der sker ændringer på ordren, fx ved statusopdatering.